To jest wersja demonstracyjna. Żadne zamówienia nie będą realizowane.

Brak produktów

Regulamin sklepu

Regulamin zakupów Astromarket.pl

Data ostatniej aktualizacji: 02 czerwca 2012 r.


Witryna internetowa Astromarket.pl dostępna pod adresem http://astromarketpl jest własnością EXO GROUP Jesionkiewicz Zbroiński spółka jawna z siedzibą w Warszawie przy ulicy Powstańców Śląskich 26A. Firma jest wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) pod numerem: 0000416172 oraz posiada nadany numer identyfikacji podatkowej (NIP): 5222995782 i numer statystyczny Regon: 146067502.

Spis treści:

Postanowienia ogólne
  1. Informacje o towarach oraz ceny, znajdujące się w witrynie Astromarket.pl nie stanowia oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego a są zaproszeniem do składania ofert.
  2. Ceny towarów w Astromarket.pl zawierają podatek VAT.
  3. Zawarte za pośrednictwem witryny Astromarket.pl umowy kupna-sprzedaży są każdorazowo dokumentowane fakturą VAT.
  4. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Nie dotyczy to usług i produktów wymienionych w art. 10 pkt. 3 Ustawy o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).
  5. Złożone zamówienia są realizowane wyłącznie na terenie Polski.
Sposoby składania zamówień
  1. Zamówienie w sklepie Astromarket.pl można składac:
    • za pośrednictwem sieci internet poprzez poprawne wypełnienie odpowiedniego formularza,
    • telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:00) pod numerm telefonu: +48 22 378 37 01.
  2. Złożone zamówienia przed realizacją mogą być potwierdzane telefonicznie przez obsługę sklepu.
  3. Złożenie zamówienia wymaga podania danych osobowych – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych", nasi klienci mają możliwość wglądu do przechowywanych danych, ich poprawiania lub usunięcia. Dane uzyskane w trakcie rejestracji zbierane są wyłącznie w celu realizacji zamówień.
    Dane klientów nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom w celach innych niż realizacja złożonych zamówień.
Ceny i koszty dostawy
  1. Na całkowity koszt zakupu towaru w sklepie Astromarket.pl składa się cena produktu oraz koszt dostawy. Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu płatności za wybrany towar oraz sposobu dostawy.
  2. Zamówienia o wartości powyżej 300 zł są dostarczane do Kupującego na koszt Astromarket.pl jako przesyłka kurierska.
  3. W Astromarket.pl koszt dostawy zależy od sposobu płatności i wynosi:
    1. odbiór osobisty zakupionego towaru w siedzibie Astromarket.pl jest wolny od opłat.
    2. przy przedpłacie za towar:
      • przesyłka kurierska – zryczałtowany koszt 16 zł.
    3. zapłata przy odbiorze przesyłki:
      • przesyłka kurierska – zryczałtowany koszt 26 zł.
  4. na życzenie Kupującego możliwa jest dostawa w inny od wymienionych sposób – w takim wypadku każdorazowo należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu i kosztu dostawy.
Sposoby płatności
W Astromarket.pl za dokonane zakupy można zapłacić w następujący sposób:
  1. płacąc dostawcy przy odbiorze przesyłki (przy łącznej wartości zamówienia do 2000 zł),
  2. dokonując przedpłaty bezpośrednio na konto EXO GROUP Jesionkiewicz Zbroiński sp. j. nr 03 1090 1014 0000 0001 1912 4415,
  3. dokonując płatności w systemie Płatności.pl – system umożliwia bezpieczne dokonanie płatności kartą płatniczą, kredytową lub szybki przelew internetowy. W tym wypadku dane dotyczące konta lub karty bankowej Kupującego są niedostępne dla obsługi sklepu. 
  4. dokonując płatności w systemie PayPal - system umożliwia dokonanie płatności za pośrednictwem specjalnego konta lub kartą kredytową. 
  5. gotówką przy odbiorze osobistym.
  6. dokonując zakupu w systemie ratalnym.
Terminy dostawy
  1. Na termin dostawy składa się czas kompletacji zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki przez spedytora.
  2. Informacje o maksymalnym czasie kompletacji zamówienia podane są przy każdym towarze. W przypadku zakupu kilku produktów w jednym zamówieniu, obowiązuje najdłuższy z podanych terminów realizacji.
  3. Czas dostarczenia przesyłki kurierskiej wynosi 1-2 dni robocze.
Rezygnacja z zamówienia, zwroty
  1. Złożone zamówienie może zostać anulowane przez Kupującego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej do czasu wysyłki paczki.
  2. Zamówienie zostanie automatycznie anulowane po upływie 30 dni od daty złożenia w przypadku, kiedy Kupujący wybrał jako płatność wpłatę na konto i wpłaty tej nie dokonał.
  3. Kupujący ma prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki z zastrzeżeniem art. 10 pkt. 3 Ustawy o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) 
  4. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest powiadomienie obsługi sklepu Astromarket.pl o zworcie zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowaniai. Astromarket.pl nie przyjmuje zwrotów paczek płatnych przy odbiorze.
  5. Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na konto wskazane w formularzu zwrotu w terminie 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu. Zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki
Niezgodność towaru z umową, gwarancja, reklamacje
  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, Astromarket.pl odpowiada za niezgodność towaru z umową, jeżeli niezgodność ta zostanie ujawniona przed upływem 2 lat od daty wydania towaru Kupującemu. Kupujący ma 2 miesiące od dnia wykrycia niezgodności na złożenie reklamacji. Konsumentowi przysługuje również prawo wyboru sposobu usunięcia niezgodności – naprawa lub wymiana na nowy produkt, odstąpienie od umowy lub żądanie obniżenia ceny.
  2. Dokładamy starań aby zakupiony w Astromarket.pl towar był pozbawiony wad. Ponieważ jednak nie zawsze udaje się nam wykryć usterki przed wysyłką towaru, wszystkie produkty sprzedawane w Astromarket.pl, o ile nie posiadają gwarancji producenta, objęte są 6 miesięczną gwarancją sprzedawcy. Gwarancja obejmuje ujawnione wady i uszkodzenia produktu powstałe na skutek użycia niewłaściwych materiałów lub wad produkcyjnych. Z tytułu gwarancji Kupującemu przysługuje naprawa lub wymiana produktu na nowy lub żądanie obniżenia ceny.
    Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z niewłaściwego sposobu użytkowania produktu.
  3. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową oraz z tytułu gwarancji należy składać w siedzibie Astromarket.pl w Warszawie przy ul. Powstańców Śląskich 26A lub za pomocą poczty elektronicznej na adres sklep@astromarket.pl.
    Razem z reklamacją dostarczyć należy reklamowany produkt oraz kopię faktury VAT.
    Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych a Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany na piśmie o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji.
  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrotowi podlegają koszty reklamowania produktu (np. koszty transportu).
Postanowienia końcowe
  1. Spory dotyczące wykonania umowy sprzedaży, które nie zostaną rozwiązane polubownie, rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny.